חליפות Dolce & Gabbana – ניחוח איטלקי אמיתי

 

מחפשים חליפות חתן של המותג העולמי דולצ'ה וגבאנה? הגעתם למקום הנכון.
אופנת סגל היא בית האופנה לחליפות גברים מהמותגים הכי גדולים ויוקרתיים בעולם.

 

קצת על הדגם:

חליפות דולצ’ה וגבאנה

אין אדם בעולם המערבי כיום שאינו מכיר את שם המותג "דולצ'ה וגבאנה". השם המפורסם הזה מתקשר לרעיונות של יוקרה, איכות, אופנת עלית ואהבה אמיתית לעיצוב ולבגדים. על אף הניחוח הבינלאומי שמעורר שם המותג, ידוע לכל כי מדובר בבית אופנה איטלקי במובהק, על כל המשתמע מכך: נעלי דולצ'ה וגבאנה מיוצרות מעור איטלקי אמיתי, הבגדים תפורים בסגנון האיטלקי האיכותי ביותר, וחליפות דולצ'ה וגבאנה מעוצבות על פי המילה האחרונה בבירת האופנה של העולם, מילאנו.

חליפות עם שותפות היסטורית

חולצות Dolce & Gabbana

 

דולצ'ה וגבאנה הוא בית אופנת עלית איטלקי שנוסד ב-1985 על ידי שני מעצבים איטלקיים, דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה. השניים נפגשנו במילאנו ב-1980, והסטודיו שפתחו יחד צמח עד שהציג ב-1985 את קולקציית הנשים הראשונה שלו. חמש שנים לאחר מכן, הם כבר ייצאו ביגוד, נעליים ובשמים ליפן ומדינות אחרות, לרבות ארצות הברית, וזכו בפרסים יוקרתיים כגון פרס וולמרק לקולקציית הגברים החדשנית ביותר ופרס האקדמיה הצרפתית לבשמים.

בתחילת המאה ה-20, המותג החל לשתף פעולה עם כוכבי פופ כמו מדונה, מיסי אליוט, וויטני יוסטון וביונסה, וגם עם כמה משחקני הכדורגל המפורסמים ביותר בעולם. החל מ-2004 המותג מעצב את המדים הרשמיים של מועדון הכדורגל מילאן, וחליפות דולצ'ה וגבאנה מופיעות באירועים יוקרתיים בכל רחבי העולם. כשמדובר בדולצ'ה וגבאנה חולצות, נעליים וחליפות של המותג הם חלק חיוני מארונו של כל חובב אופנת עלית בעולם.

אופנה מודרנית וחדשנית

טוקסידו של Dolce & Gabbana

תצוגות האופנה האחרונות של דולצ'ה וגבאנה הוכיחו כי מדובר במותג חדשני, צעיר ובועט. דוגמאות והדפסים ייחודיים לצד גזרות מעניינות מילאו את המסלול, ומשכו את תשומת הלב של מעצבים ברחבי העולם. עם זאת, דולצ'ה וגבאנה מודים כי התרבות הסיציליאנית משפיעה במידה רבה על הזהות העיצובית שלהם, והם הכריזו בעבר כי הם מעניקים חשיבות רבה לפריטים מחמיאים ואיכותיים, ולאו דווקא לטרנדים האופנתיים ביותר. זו כנראה הסיבה שבגינה נעלי דולצ'ה וגבאנה נחשבות לנעליים הנוחות ביותר בעולם.

חליפות עם הדפסים אקזוטיים ואתניים

דולצ'ה וגבאנה

בקולקציות האחרונות, דולצ'ה וגבאנה התמקדו בהדפסים ודוגמאות. בין הפריטים השונים, ניתן למצוא ז'קטים מחויטים, חליפות דולצ'ה וגבאנה, מעילים וחולצות עם שלל הדפסים ייחודיים ומודרניים, המעוצבים בגזרות הקלאסיות והמחמיאות המוכרות של המותג. דולצ'ה וגבאנה משלבים צבעים ודוגמאות לכדי מראה אלגנטי, מרשים ואופנתי כבר עשרות שנים. עם קצת תעוזה, סטייל חצוף ואהבה רבה לבגדים, אין ספק שתוכלו למצוא בדולצ'ה וגבאנה את הבית האופנתי שתמיד חיפשתם.

אם אתם מחפשים חליפות חתן של המותג דולצ'ה וגבאנה הגעתם למקום הנכון. גשו לסניף או צרו קשר ומצאו את החליפה המתאימה ליום המיוחד שלכם!

המותגים אחרונים

מועדון לקוחות

בואו להיות חברים במועדון הלקוחות של סגל.
אנו מזמינים אתכם להצטרף ולהתעדכן:
קולקציות חדשות, מבצעים והנחות בלעדיות.

    * שדה חובה
    * שדה חובה
    * שדה חובה